zondag 13 september 2015

41e en 42e dag

Mooie dag in aosta gehad, mooie kerken, veel Prachtge Romeinse overblijfselen die heel mooi toegankelijk zijn gemaakt, gezellige binnenstad, lekker ijs en eten.
Naar hotel en rob voelde zich niet helemaal lekker, tijdens diner Robnaar kamer gegaan en vanaf dat moment gedurende de hele nacht overgeven en diarree, kon geen slokje water binnen houden. In de ochtend loperamide . Vreselijk moe, de hele dag geslapen en begonnen met drinken en later eten.
Gaat nu wat beter. Goede verzorging van Nel en de vrouw van het hotel. De laatste komt met van alles aan en wil maar 
steeds de dokter bellen. 
We hebben besloten nu te stoppen met de wandeling en naar huis terug te gaan. 
Dit mede met het oog op mijn algehele 
gezondheidstoestand. Volgend jaar deel twee. Bedankt voor het lezen en de reacties. Allemaal liefs van Nel en Rob.



3 opmerkingen:

  1. Ben ik eindelijk weer eens helemaal bijgelezen, zie ik dat jullie terugkomen! Met opmerking over de 'algemene gezondheid'... Het gaat toch wel goed? Maar goed, we zien jullie dan binnenkort wel weer verschijnen in Maastricht. Ik wilde net gaan vragen of ik niet eens het gras moest gaan maaien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat erg!! verstandig om terug te komen, sterkte en tot gauw!

    BeantwoordenVerwijderen