woensdag 2 september 2015

31e dag

Van Aubonne naar Pontarlier
Heerlijk ontbeten met regio gateau en zelfgemaakte yoghurt. Was een prachtige en heel verzorgde plek met in alle opzichten veel smaak. Rustig gelopen, veel bergop, hadden ons verlopen zaten in een heel smal dal op een steile gladde helling en op advies van Nel teruggekeerd  met wat halsbrekende toeren maar al direct de goede weg gevonden. Nel had daarna nog een hoog gehalte aan adrenaline en dat kon ze in het bos er even uit schreeuwen. Bij begin van Pontarlier was een Decatlon waar Rob nog een regencape heeft gekocht.
Was lange tocht naar mooi centrum waar we een plek in de jeugdherberg vonden, we worden lijkt het steeds jonger. Opvallend is nog wel dat wij ons steeds sterker voelen de stijgingen bergop gaan redelijk gemakkelijk. Morgen gaan we stijgen van 850 naar 1050, van 875 naar 1100 en van 1100 naar 1200. Zullen zien of mijn woorden dan nog gelden.



8 opmerkingen:

  1. trots op jullie, (ook wel een ietsepietsie jaloers)
    gewoon je ding doen, rustig aan, om bergopwaarts te komen.
    iedere voetstap die je zet kom je dichter bij je einddoel.
    en het spreekwoord zegt: "hard lopers zijn doodlopers".
    (dit heb ik niet zelf bedacht) knoevels ell

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn jullie al goed getraind.
    Ik moet harder trainen, wil ik je bijhouden als je terug bent Nel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik blijf het zo stoer vinden! Wat een doorzettings vermogen! Vind het heel spannend om jullie te volgen! Ik wens jullie nog heel veel kracht toe. Zoen van marie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Veel bewondering voor jullie moed en doorzettingsvermogen! Liefs, El en Ger

    BeantwoordenVerwijderen